Träning/kost

Tränat på nu ett tag på springmaskinen - gör cirka 30-50 min 3-4 ggr per vecka.  Sedan har jag börjat äta bra frukost, lunch och framförallt middag. Förut åt jag nästan aldrig middag då jag var rätt less efter en dag på jobbet bland all mat. Så då blev det mest nån macka eller yogurt. Sen så cyklar eller går jag till jobbet de dagar det går att göra det. Sedan gör jag mina ben, mge och arm övningar 5-7 dagar i veckan. Så nu börjar jag känna mig ganska sund och hälsosam igen. Känns bra - men det går på sakta framåt men de är så det ska göras antar jag så det inte bara tar tvärstopp och man slutar helt. Nu ska jag återgå till springandet har gjort 28 min så behöver minst 12 min till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0