Önskar

(Irroni) Har en massa innestånde minus på min underbara R. Mitt eget lilla hemma-fixade system. Behövs när han jobbar som en tok och missar våra myskvällar. Ikväll skule vi promenixa och mysa under en filt med film och kladdkaka. Men icke. Han ska jobba till sena natten. Så då har jag gjort ett litet minus-system där jag får presenter när han jobbar sent. Jag är smart helt enkelt. Nä, men han är finast så jag behöver inga presenter - men man kan ju önska :). Annars så kan jag ju önska mig en massa saker ändå - bara för att.  Så som fina skor, klänningar, tröjor, en pyjamas. Vet dock inte om jag behöver något av detta.. men ett par fina skor kan ju behövas då jag kan behöva komma upp i längd då R är 190.. sen en pyjamas är oxå ett  bra att ha plagg - eftersom min gamla ska slängas då den är trasig..


+ Massa annat

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hej! tack, jag ahr haft en bra helg o hoppas på lika bra vecka. Nepp,haha jag har ju inte ens sökt. Har jobb på dagis fram till midsommar..jag hoppas på bilder på din R's lägenhet snart! =)

2009-05-19 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0