Livet

09.38. LIlly sitter i luren. Vi pratar om tacksamhet, prövningar och vänner som sitter i skiten. Det är så sorgligt, ledsamt och hemskt. Men man väljer sin egen väg, man väljer vart man går, vilken man går med och vart man stannar och vem man stannar med. Jag inser även att mitt liv kan väcka avund hos någon. Men jag valde min väg och jag är tacksam för den vägen. Mitt liv känns för första gången rätt, det känns helt och korrekt. Jag valde rätt väg för mig. Just nu ser jag min framtid som väldigt ljus, med otroligt mycket kärlek, värme och lycka. Tacksamhet.
Lilly har en stor del i mitt liv, mina val och tankar även om hon kanske inte själv vet det alla gånger. Men hon är en förebild. Finaste vännen. Hon har det jag vill ha snart. En liten en. Inet nu men sen. Först väntar jag på en ring. Den kan komma nu eller om 6 månader eller om 2 år. Men den kommer och det räcker för mig. För innan jag skaffar barn då ska jag vara förlovad, trygg och säker. två av tre är det redan. Jag är mogen för en stor förändring i mitt liv. Samtidigt inser jag att du har vuxit bort ur mig och du och jag är bara ett minne blott. Tack.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Älskade vännen. Tack för en fin kväll. Du gjorde den tillsammans med Micke till en enastående kväll vilken jag tänkt på mycket idag! (LER) det var verkligen fantastiskt. Resan hem gick bra, men idag fick jag känna att jag lever ;) (say no more)... Min liten ligger i sängen och jag glömde helt av att fråga dig en sak. Det var INTE läge helt enkelt, alldeles för stressigt... Men, =) vi tar det nästa gång... (STOOOOR KRAM() I love u! Deepley!

2009-05-31 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0