Klädkoma

Nu är dagen nästan slut och nu återstår bara kvällen. Undrar hur just denna kväll kommer att sluta. Jag hann i alla fall med en del på dagen. Ner på stan och sa upp lägenheten, inhandlade lite kläder så som gröna haremsbyxor, gråa jeans, 3 baslinnen, en fin sommar topp och en tröja till kärleken. Sen åkte jag hem till min lägenhet och städade ur alla kläder, sorterade, slängde och sparade. Så nu har jag 3 Ikea kassar med kläder som jag ska ha kvar, 1 som ska slängas och en som ska ges bort. Och då har jag ju redan fullt här hemma.. suck. Måste nog sortera ännu mer, någon som vill ha helt oanvända, fina kläder? Pleas help me =).
Har dock en hel ikea kasse med jeans som jag ska lägga in i förrådet tillsvidare. Här hemma ska jag även sortera på riktigt och tänka förnuftigt som Lilly skulle ha sagt. Sen så måste jag sluta shoppa helt enkelt. Fan att man aldrig lär sig. Har ju redan hur mycket fina, bra kläder. Så varför slöda bort massvis med pengar på något man redan har?!.  Önskar att min garderob var städad, stor och snygg - får snacka med R om mitt I-landsproblem snarast.




Kommentarer
Postat av: carro

Jag finns =) hihi

2009-05-26 @ 19:35:02
Postat av: Sandra

Vi kan byta. min garderob är tom. haha. ååh gröna haremsbyxor vars har du fyndat dem? =)

2009-05-26 @ 19:48:30
Postat av: Linn N

Jag finns :)

2009-06-02 @ 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0