Helgen

Nu äntligen är vi klar med det mesta för den här gången. Vi flyttade en del i lördags och körde en lunch med glass hos pappa, blev lite bänkar, lampor, tvn och mer prylar. Han även med att handla lite mer saker till lägenheten. Sen så åt vi middag hos R´s föräldrar och sen myste vi resten av kvällen. Riktigt skönt att bara vara. Söndagen bestod av massa städning, fix och så - innan vi fick besök och hade middag. Så nu slipper vi att leva i ett flyttkaos om kvällarna och slipper att bygga möbler om nätterna. Sen om någon månad blir det tapetsering i köket.

Annars så har jag jobbat lite, men bara i 2 dagar. Lite väl lite - men har inte haft någon jobb-lust. Tappat allt intresse i jobbet - men bör återfå det nu när vi får nya tjejer som kommer börja jobba med oss. Är ju bara 4 månader kvar nu. Sen så ska jag åka till Lilly och Elliot och bara mysa och ta hand om dom. Hinna umgås med finaste vännerna, vara den perfekta "hemmafrun", jobba extra och bara vara. Kan behövas efter detta år då jag mest har stått och glott in i en vägg. Det gör att man lätt ledsnar på allt vad jobb heter. Men hoppas på några sköna stunder på Folkan och så. Men inte för mycket. Ska ju ha ledigt.

Förra veckan hann jag även med nästa 4 mil på maskinen - riktigt skönt. Så idag ska jag köra 40 min. Sen så ska jag även hämta cykeln och cykla till jobbet - ska på glasskurs 18.30. Så dagen blir inte så värst spännande. Är dock väldigt nöjd med att vi har fått in tvn till sovrummet - så nu behöver jag inte lägga mig bara för att R måste sova, så nu kan jag hålla han sällsis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0