Hemmafixare

Vi fixar på här hemma. Bygger möbler, fixar och trixar. Snart har vi de så bra som bara vi kan få de. Längtar till helgen då vi fått klart allt. Dock ska vi hinna med att träffa R´s mamma o pappa, gå på bio, ha middag för lite vänner (par) Irroniskt. Jag som aldrig skulle ha svensson-livet. Men det kommer med i modulen - underbaraste sambon. Vi (jag) kikar lite smått på både ringar, eller nja annonser iallafall och häromdagen satt jag och  gick igenom massa barnvagnar?!. Men vi ska inte gå så fort fram. Då är vi pank... eller iaf R. Han har spenderat runt 45000 på en månad på oss, (mig). Så nu har vi (jag) köpstop. Men hund kommer till hösten. Det längtar vi verkligen efter.
Har kommit igång med motionsträningen - känns riktigt bra. Maskinen som vi har här hemma är så bra. Så har joggat ca: 1,5 mil på 3 dagar vilket är väldigt bra tycker jag. Sen äter vi bra mat till middag - vilket jag inte har gjort på evigheter. Så nu känner jag att jag är på rätt väg igen. Maten är viktigaste om man ska ha en balanserad livstil och kropp. Annars så slutar de alltid i diket. Så nu ska vi bara fixa lite till, sen ska jag göra mina kvälls övningar och sedan sova. Imorgon blir de 20 min kondition innan jobbet. Sedan 8h dag och sedan dags för att flyttam bygga klart och mysa till en film. Snart är de helg igen. Bör hämta den förbannade cykel då det ska vara kanon väder nästa vecka. Då får man i alla fall jobba för sin lön. Hoppas på att Sofie börjar jobba lite, så man har någon att prata med.

Nä, nu kastar jag in kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0