Dagligt

Igår så jobbade jag bara till 18, vilket var väldigt skönt. Hann med lite träning samt att sola 24 min. Behövs lite colour, för i sommar jobbar jag för mycket för att hinna bli riktigt brun antar jag. Sen blev det Gray´s och innan dess lite room-service. Fick så mycket tips och idéer så nu ska vi åka och kika på tapeter samt massa inrednings prylar. Vill nu på engång. Tyvärr så jobbar man och alla andra. Annars så har jag pratat med Lilly nu på morgonen. Hon hade något skolgrejs som hon behövde lite tankar om. Jag satt dock mest tyst och lyssnade och sen letade jag upp något smart som hon kunde använda på skolan. Man får ju inte vara dum.
Annars så händer de inte så mycket. Ska strax fixa klart här hemma och gå på jobbet. Dum som jag är har jag cykeln stånde hos mamma så bara att traska till arbetet. Skönt nu när det är lite kyla men sol ute. Måste nog hämta cykeln ikväll. Annars ikväll så har jag beställt vad jag vill äta till middag - svamp, kyckling, pasta. Tur att min sambo är så bra på att laga mat. Men i höst är det dock jag som får stå för den kulinariska upplevelsen - eftersom jag har ledigt fram till Januari. Måste ju bli extremt huslig och ordentlig. Hur ska det gå? . . .


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman! Hur e det? jag hopppas att allt e bara fint, här e det bra iaf... eller ja måttlligt =)



Nu ha jag lite mer färg som du önskar hehe... puss

2009-05-08 @ 11:49:47
URL: http://mammacarroline.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0