Dagen

Åter till dagen. Har ätit lunch, blev frukt, jucie och 2 hårdbröds mackor. Innan lunch blev de 40 min träning = 6,5 km på träningsmaskinen. Känns så bra. Nu ska jag fixa här hemma lite och sedan gå till jobbet och sen ska jag även hämta min cykel som fortfarande står kvar hos mamma. Slutar vid 22. Så bli hem och mysa och kanske se Saw 2. Imorgon är det åter arbete i 3 dagar. Sedan blir de helg och mys och pyssel. Vi ska bjuda över lite vänner på lördag sen på söndag ska jag träffa Andrea. Så det är min vecka. Dagarna går så fort numera. Snart är sommaren här och snart är den över sen är de höst. Vi har ju bara 3 månader sommar i detta land. I höst är det jag som är hemmafru. Komer kunna hälsa på mina vänner oftare, orka mer och vara så mycket gladare. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0