Avklarat

Helgen var bra. Jag var ledig. Äntligen. Vi körde en shopping-runda på stan jag och R. Vi köpte massor av hem inredning hem till oss. Det blev riktigt bra. Sen köpte vi färg, för att måla köket. På kvällen körde vi en 3-rätters och sen åkte vi hem och bara myste. Söndagen bestod av att jag målade köket. Målade även igår. Men nu är köket näst intil klart, fattas bara nytepeten som vi kikade på. Men det får bli om någon vecka. Imorgon kommer möblerna från ikea. Sen blir de till att flytta resten av mina möbler och prylar på torsdag-fredag kväll. I helgen är jag återigen ledig för att kunna flytta klart.

Annars har jag även hunnit träna en del. I söndags blev det 20 min, 3,3km och igår blev det 40 min, 6,5km på maskin. Plus mag och ben övningar. Ska träna nu efter at jag har plockat bort frukosten. Sedan ska jag hem och kika lite och sen ska jag åka på travet och jobba en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0