27 Maj

Idag har jag åter jobbat, tjejerna kom in. Tiden gick så fort. Åkte sen hem och körde 30 min på maskinen. Svettas är så skönt. Nu inväntar jag kärleken som ska komma hem med mat sedan blir det Gray´s och kanske en kvälls prommis. Imorgon jobbar, sen hem till gamla lägenheten för att fixa upp och sen ska jag sola tror jag. På fredag och lördag får jag vara ute lite på jobbet då vi turas om att sälja jordgubbar. Så lite sol får vi allt. Gött. Söndag blir mys och middag med Mamma. Sen jobbar jag mån-fre. Ledig nästa helg, då ska vi fira Tess födelsedag på travet och massa sol hoppas vi. 
Peace!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ska spana in byxorna på stan idag, är lite sugen på harems byxor faktiskt. Men som sagt dem från gina var groteska! haha =) ha en bra dag Sophie!

2009-05-28 @ 10:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0