26 Maj

Åter till vardagen. Igår jobbade jag mellan 11-15, sedan var jag och klippte mig. Sedan åkte jag hem och tränade i 20 min. Sen kom tjejerna hem till oss på fika och snack. Har inte träffat dom på ett bra tag, så det var super. Sen gick jag och R på en kvälls promenad på 1 timme. Hur mysigt som hellst och skönt.
Idag är jag ledig, så jag har tränat nyss och ska snart fixa mig, slänga i mig en god lunch och sedan ska jag ner på stan för att säga upp lägenheten, hämta ut ett packet och fixa lite. Sedan blir det hem för mer träning och middag med kärleken. Ikväll ska vi förbi min lägenhet och städa upp lite och ta med mer grejer hem hit. Ska ju ha "innebonden" i 3 dagar, så krävs lite städning i flyttkaoset. Sen somnar vi nog till en film eller tv - love att vi har en 40 tummare i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0