22 Maj

Idag gäller de att jobba fram till 19, sedan hem och träna och sedan njuta av en ensam kväll. Ska nog bara ligga i sängen och kika på tv. Jobbar även  imorgon 11-18.30.  Sen har jag helg 1 dag sedan kort pass på jobbet på måndag och sedan vanigt 11-19 pass på Tisdag. Snart börjar tjejerna så då kommer de bli så roligare på jobbet. Fick även veta schemat för sommaren. Jobbar massor speciellt under yran då vi alla jobbar 6-7 dagar i 8,9 timmar. Så inget festande för mig. Men är ledig helgen innan yran och då kan jag passa på att gå ut med tjejerna nån kväll. Sedan ska vi flytta de sista den helgen så det är super att jag har ledigt just då. Så jag är nöjd med hur jag jobbar i sommar. Ganska mycket ja, men bar med pengar när jag ska vara hemma sen. Så bara att jobba på.
Igår var vi på fika hos mamma, bio med bror och hans tjej och så han vi baka en kaka av våra gamla bananer. Så vi var väldigt produktiva. Vi skulle egentigen hämta min cykel men det gick ju sådär med de, fattar inte varför jag inte bara går och hämtar den där jävla cykeln. Ikväll kanske..eller imorgon? På söndag ska vi hämta mer saker hemma hos mig. Sen ska vi nog promenera och mysa. Det får bli min lilla helg de. Nu sk jag äta frulle och gå på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0