19 Maj

Vart ledig idag med, så hinner med en del saker. Som att städa och fixa och baka inför tjejernas besök. Ner på stan och fika med mamma, säga upp lägenheten. Och massa mys såklart. Har redan hunnit med frulle och lunch samt ett kort konditionspass på 20 min. Så jag är relativt nöjd på den fronten. Glasskursen igår gick fin fint och han skratta och snacka med Sofie, ska bli så kul att ha henne på jobbet. Sen kom R och hämtade mig och så åkte vi hem och la oss i sängen och myste och kikade på tv. Fick även kvällsfika på sängen - han är för bra den där R.

Imorgon är det jobbet och sen ledig torsdag och sen jobb fre-lör. Sen ledig söndag. Sen får jag se hur schemat ser ut för nästa vecka. Men hoppasa jag kan klippa mig. Annars får jag se ut som ett skatbo ett bra tag till. Blir för förmodligen så med min otur. Men men, återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0