Lycka

Mina fina vänner ni är underbara! Vill se gungstol snarast *hint*
Kom hem tio över sex, direkt på cykeln och ett 30 min pass, sedan mage, armar, ben övningar och en raskpromenad imorse till stan. Det var behövligt. Nu är jag slut i kroppen, så nu somnar jag tidigt vilket var min ideé med de hela. Kommer jobba samanlagt 25h på dessa 2 dagar, det är 5 mindre än vad jag normalt gör på en vecka! Så jag kommer vara helt slut på lördag efter jobbet. Det är värt de. Kanske?!.
Lilly jag vill gärna sitta i stolen snarast. Vill även dricka te, prata strunt, äta din goda mat. Skratta. Måla med Elliot. Ger er kärlek och kramar. Längtar.
Carro - längtar tills vi ses min fina vän (L) du och bebis betyder. Mer än mest. Saknar allt med våran tresamhet, tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0