Lämna

Jag hoppas du läser det här. För mig vågar du inte ta kontakt med, för jag är i detta avsende starkare. För jag har inget känslomässigt band till dig. Jag har inte blivit lurad till att tro att du är mitt livskärlek. Mig har du inte utsatt för förnedring, för du, det är precis de du gör mot henne. Du tänker inte på någon annan än dig själv. Du valsar runt i din egen lilla fantasivärld, där du verkar tro att du är oemotståndlig för alla kön. För vad jag vet så har du själv svårt att välja. Men jag har ett tips, sattsa på dig själv ett par år, så ska det nog kunna lösa sig. Men jag avråder dig - ta avstånd från henne nu och föralltid, för du kan inte hålla på så här mot henne något mer. Hon har faktiskt en son som du måste tänka på eftersom du inte tänker på henne så tänk på honom. Han skadas så fruktansvärt mycket av din egoism, din självömkan och velighet. Han är vårat allt och om jag hör att du har nästlat dig in igen, då har du i alla fall två personer som kommer se till att du kommer springa med svansen mellan bena. Glöm inte de.
Jag är så otroligt arg, besviken och frustrerad på dig, jag bjöd in dig till mitt hem för att jag trodde att du menade alvar med henne, men för sjutiofemte gången har du lämnat henne, med hennes tårar rinnande nerför hennes kind. Du sms hotar henne för du blir arg över någon jag skrev, inte hon. Skärp dig, väx upp, tänk om. Du är arg på dig själv, inte på henne.
Om du ska vara arg, va då de på mig, för i mina ögon är du ingenting som du kanske förstår och jag är inte rädd. Jag kommer aldrig vika ner mig, för i hennes liv ska du aldrig komma in igen. Hon är för bra för dig.

Kommentarer
Postat av: Carro

MYCKET BRA!

2009-03-31 @ 21:08:11
Postat av: Linda

Hej sofie... Typ två månader sen men ändå. Anledningen till att jag skriver på detta inlägg nu är för att den kom på tal när jag och lilly tjafsade herom dan..

Jag är inte alls rädd för att ta kontakt med dig, som du påstår.. Detta inlägg tycker jag inte är okey, att hänga ut mg så där...arg, lessendu har inte så mycket vetskap när du skriver detta, vist jag har lämnat lily fler än en gång, gjort fel saker men det har haft sina orsaker, Lilly är inte så jävla lätt att ha att göra med heller, precis som alla andra.it take´s two to dance tango

Du har ingen jävla aning om hur mycker jag älskade/älskar lilly eller om vad som va orsakerna till att vi hade det besvärligt. Jag har absolut inte lurat henne till att jag är hennes livs kärlek... Tror hon kan välja sånt själv, har inte lurat henne till något, jag ger inte bort ringar för kul skull, men det va uppenbarligen inte mer värda än att det bara va att fortsätta som förut och ta av sig dem igen.. Klandra inte henne för det, vi har båda skulld i det, precis som förr..

Så skulle uppskatta om du/ni slutar svart målar mig.. Jag kan förstå att du/ni tyckte så om mig, eller tycker...jag skiter i vilket, kanske jag skulle gjort desamma, va vet jag, men Jag älskar eran vän Lilly, har gjort sen jag lämnade Emma för att vara med henne.. sen få ni tro vad ni vill, men jag kan glädja dig med att det är över nu, antar att jag fått igen..

Jag gör ett försök att lämna nu och glömma därför kände jag att jag va tvungen att få detta sagt...(löjligt va) men men...

Ta hand om Lilly åt mig har förstått att du/carro betyder för henne hjälp henne bli lycklig.

De fixar ni vist=)

HEJPA

2009-05-27 @ 19:47:42
URL: http://justidagejagstark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0