Kväll

Nu har jag tränat klart för dagen, så nu kan jag bocka av allt för denna dag.
Pratat med Lilly på eftermiddagen, väldigt givande samtal. Hoppas för dig. Du är en underbar person. Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag, ganska tråkigt, mest tränat och kikat på massa Satc. Inte så fel. Har fixat med räkningarna och månadens budget - ser lovande ut då jag fick 700 minus på hyran och sänkte elen med 200kr. Gött. Här ska det sparas. Imorgon ska jag kila ner på stan en sväng; behöver fixa ett nytt legg, köpa kläder åt pappa. Fixa lite inför Sundsvall - för snart far vi tjejer. Ska bli så kul. Kommer vara så härligt att få vara borta med personer som är super, massa mys, shopping och partaj. Kan inte bli bättre. Blir nog även till att kika på hela säsong 5 på Satc.

Har inget vettigt att skriva, känns ju så där. Inge kreativ just nu. Men kan ju komma när som. Ibland förundras jag i alla fall över människors bristande empati samt förmåga att vara männsklig och varm - när saker och ting inte är på topp. Jag ska se till att det blir ett stopp för detta hyckleri. Snarast. Nu blev jag så där frustrerad igen, men jag blir alldeles matt av detta. Ibland så vill jag förändra, väldigt stort. Jag vil inte var en förbipasserande, jag vill vara den som säger nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0