Gårdagen. Dagen.

Precis när jag skulle stänga, så fick jag ett samtal av min chef på andra jobbet - kan du jobba 2 timmar på teatern ikväll. Jag svarade -javisst. I tanke att de just var bara 2 timmar. (helt slut efter förra och denna veckas jobbande, varit mkt). Kom hem kl. 22. Däckade med filmen Mr & Mrs Smith. Fan va Jolie är snygg. Ge mig. Nu sitter jag åter igen på jobbet - sms:ar med Lilly om allt o inget - finaste vänenn. 
Just i denna stund så kom ett väldigt bekant leende in - en fin vän är hemma. Kan inte avslöja än. Men har saknat henne. Gud vad kul. Nu blir jobbet lättare. Vänner är bra för själen. Som en motors olja. Lilly skriver så inspererande på sms:en.
Snart måst ejag stänga ner och fokusera på jobbet. Sen blir de middag hos pappa och sen hem till soffan och en kudde. Vila. Vila. Vila. Mer behövligt än på länge.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vila indeed. Lilly måste också. Galet trött. Trött. Ont i fötterna efter nattens stampelistamp i Gamlastan. I morgon åker jag hem. Puss!

2009-03-08 @ 17:12:13
URL: http://lworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0