En av de som betyder mest.

Gammalt, men stämmer för alltid. Ränderna går aldrig ur en tiger.
Jag älskar dig så innerligt, så varmt. Du är vacker på både insidan som på ut sidan. Dina varma ögon, din näs "rykning" när du skrattar, ditt sätt att förhåla dig till ord. Som jag har skrivit förut, du är en magiker inom det skriftliga. Du är även en konstnär inom lindring, förstånde och fördjuppning. Du kan måla som få, du kan förvandla en aldaglig person till en eldig själ genom din sminkning. Du har blivit lycklig lottat att vara bra på så mycket, men det du är bäst på, är ändå att vara mor åt din underbara son. Så lugn, metodisk. Älskvärd, förstånde och mjuk. Men ändå rättvis, stark och klar. Varför jag älskar dig så mycket är för att du är en riktig person, ingen som gömmer sig bakom en mask, man får det man ser. Du finns där, alltid. Stöttar och förstår

Kommentarer
Postat av: Lilly

Oj vad vackert. Vem vem vem vem????? nyf



Puss älskar dig vännen min!

2009-03-09 @ 17:35:08
URL: http://lworld.blogg.se/
Postat av: Sophie

Självklart du min fina vän

2009-03-09 @ 22:22:57
URL: http://afrenchlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0