Dagligt

Har hunnit med massor redan nu, känns så skönt. Nu sitter jag och kikar på lite antm 3 och äter lite frukost. Snart ner till tvätten igen och sedan städa klart. Flyttat om lite här hemma, mest bara de gröna. Jag är ju ledig kan ju inte slita för mycket. Måste ju få vara ledig min sista dag på veckan, visst söndag. Men lång dit.

Har i alla fall börjat ledsnat rejällt på vissa saker runt omkring. Känner mig lite sårad. Men de går över. Jag vet själv att jag är bättre, jag är bäst. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att gå vidare. Känns skönt men tomt. Det har ju varit en stor del av mig, en sådan lång tid. Men jag är både starkare, bättre och mer värd en de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0