Dagligt

Dagen bestod av att Carro åkte hem till söder kl 06.12. Somnade om efter hej då. Kl 11 vaknade jag. Tränade, lunchade och sedan blev de långpromenad. Ingen post har jag fått. Har ångest för den stora rest-skatten som kommer att komma - som tur är ska den vara betald i november, i like. Jobbar dubbelt imorgon och på lördag. Sedan ska jag spendera massa tid med R. För det var ett tag sen nu. Snart är de "lång ledigt" skönt. Fram över blir de bara tråkigheter i form av Begravning och sånt trist. Usch. Livet är tråkigt ibland.
Nu ska jag äta upp min frukt och sedan disk upp och köra en runda och sedan blir de duschen och middag innan Therese kommer förbi en sväng. Gött. Saknar vännerna lite extra dom här dagarna när man känner sig lite liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0