Dagen

Klev upp vid 8 imorse fast att jag var ledig dag, typiskt. Blev en stadig frukost, bestånde av havregrynsgröt, hårdbröd och en kopp te. Sen gick jag till mamma, var så skönt och behövligt - luft rensar. Alltid. Sen gick vi på Ixo och Trico. Sen blev det en sväng på kvantum för att handla lite nödvändigheter. Fick en fin ny blomma av mamma, passar så bra i köket. Sen när jag kom hem, fixade jag i sovrummet samt med kläderna som låg huller om buller. Skönt att få de avklarat. Sen blev de till at fixa middag som bestod av wook-grönsaker, massor av svamp, lite kyckling. Mums. Sen så vart de ett pass på 80min samt en massa övningar och efter de en skön dusch. Nu har jag precis satt mig i soffan och ska kika på något på tvn med mitt vanilj te. Sen blir det bums  i säng, ska ju jobba imorgon. Sen middag och stan med Tess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0