Dagen

Lyssnar på Melissa. Har nyss kikat på lite tv. Arbetet gick som vanligt på rutin, små segt. Sen åkte jag hem och la mig och vilade, sen blev de middag. Efter middagen fick jag en ny "push" så då körde jag 45 min träning. Skönt, då somnar jag bra ikväll (snarast). Brittan är min o Nadjas absoluta favvo. Tränar alltid till hennes musik, de funkart liksom. Om hon kan så kan vi alla.
Sen tog jag en dusch och sen drack jag en kopp Thahiti te med honung och lite hårdbröd. Mums. Händer inte så mycket när man jobbar från 11-18. Imorgon händer ännu mindre då jag börjar 8-18. Snark. Ringde min fina vän Carro på jobbet, brukar göra de. Saknar henne så man tar ju chansen man får för att höra henne iaf. Lilly ringde imorse, hon är för underbar den tjej - i love båda. Mycket. Han även säga hej till Tess innan jag åkte hem. Nu ska jag fixa lite och sen sova, gäsp. Less på att kliva upp tidigt nu :)

Kommentarer
Postat av: nina

snyggbritney!

2009-03-16 @ 14:04:25
URL: http://nano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0