6 Mars

Sitter på jobbet. Fixat klart allt, ätit frukost, haft några gäster. Nu försöker jag invänta "stormen" eller horderna av folk. Ha. Inget sådant tyvärr. Inväntar min kollega Maude. Då har jag någon att prata med i 4h framåt.
Sitter och dricker Earl Green med honung - rekomenderar de. Två yngre män sitter en bit bort och snackar om gårdagens bravder och vad som kommer att ske ikväll. Jag väljer att inte lyssna. Ibland kan man försvinna in i andras sfärer och bli lite väl tagen av stunden. Detta rekomenderas ej. Från tvn hörs ett mummel. Jag tror att jag kan avskilja de, någon sport som går. Förmodligen hela dagen. Då trivs männen där hemma Nu lät jag dömande igen.
Vädret ser ganska dystert ut. Imorgon är det helg efter klockan17.  Längtar, verkligen. Ledig i 3 dagar .- underbart. Nu ska jag återgå till mitt här i den lugna oasen.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Älskar att tjuvlyssna.

Det gjorde jag senast i går på Centralen. HAHA! Man får reda på så mycket /självklart hur jag väljer att spegla informationen/... Men, nu ska jag lägga mig i sängen. SOVA igen... =)



Du skriver underbart.

Fortsätt med det.



Puss!

2009-03-06 @ 10:39:07
URL: http://lworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0