23 Mars

Nu har jag precis kommit in från min kvälls promenad. Jag går alldeles för snabbt, så fast att jag går väldigt ångt så blir de aldrig så länge som man kan tro. Typiskt. Har precis varit och köpt lite Äpplen som jag har mumsat i mig med lite hasselnöts röra, super bra tips om man vill ha lite sött på kvällen, men inte vill stoppa i sig massa onyttigheter. Så nu ska jag bara njuta av min ledghet, tyvärr är de ju inte ett bra program på tvn, så blir en film eller två. Typiskt att R ska vara borta. Minus poäng på honom där :). Vi kommer inte ses förens nästa måndag och då max 1h, för sen ska han till Stockholm med jobbet. Suck. Aja. Sen har jag tagit på mig lite jobb, 27/3-28/3, 4/4, 18/4. Kan vara bra att ha lite extra i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0