19 Mars

Promis på morgonen, super härligt. Sedan blev det några sett: mage, armar, ben. Även lite kondition.( Funderar på antigen en runda i skogen eller 1 mil på cykeln som jag vanligtvis gör) Känner mig pigg och utvilad, somnade vid 22 igår. Behövligt. Dagen tänkte jag spendera mesta dels i hemmet, med balkongen öppen och njuta av de fina vädret. Ska även hinna med en solning, packning inför helgen med tejerna, lite plock. Sedan blir det mys för hela slanten här hemma med mig själv, ska unna mig något smarrigt och bara njuta av ett jag är ledig. Imorgon ska jag luncha med mamma och sedan sola. Sedan hem till mamma en sväng för att sedan sova hos Tess och kika på skräckis. Kl. 8. åker vi på lördag. Kommer bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0