18 Mars

Förändring. Nu. Det behövs. Själen. Kroppen. Allt säger stopp. Nu är det slut på allt dåligt. Bara bra saker. Lugnt. Stabilt. Detta kommer jag att eftersträva, platsen kommer vara hemma. Tills förändringen är klar. Nu och inte någon annan dag. Det känns bra, men känns som en evighet. Men så är livet. Man lever för stunden.

Dagen har spenderats på träningscykeln. Sedan blev det lunch på stan med Therese och lite shopping. Köpte ett par byxor som jag kan ha istället för jeans då jag jobbar i alla mina jeans varje dag. Så less på jeans just nu. Vi blev bjudna på efterrätt av Hang, gött. Sedan tog jag bussen hem och nu inväntar jag pappa och sedan blir det till att sola, äta middag samt en kvällspromenad och 3 sett mage, armar, ben. Efter det blir de Angelina och mys. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0