12 Mars

Sitter här med min hallon och blåbärs smoothie. Trött som ett litet as. Blev 10h jobb igår och förmodligen blir det 8-02 imorgon, ska på fh och köra bar på Pigalls klassfester, 83:ornas. Jag och bara en massa 25 åringar. Jag gillart! Dock ska min jobbiga bror dit, får väl se hur de går :) ska ge han vatten! Sen blir det jobb 08-17 på lördag - sen kommer jag vara slutkörd. Ska ut och äta efter jobbet på lördag, sen ska jag sjunka ner i soffan och somna till något bra.
Igår var det sådant fint väder så jag gick till jobbet och idag ska jag göra det med, så härligt solen lyser - bara snön försvinner så är det ju tipp topp! Hunnit köra pass igår och ska även hinna med ett pass plus cykel idag.
Nu ska jag äta klart. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Skönt med snö tycker jag? Visst är snöglitter underbart att vila ögonen på?

Jag har fyndat idag, stannade hemma från jobbet. Magen är urfunktion. Mer info på bloggen : )



Köpte en gungstol, lägger ut en bild sen. Du kommer att älska den. Så kom hit och provsitt!



Älskar dig fina.

2009-03-12 @ 17:30:47
URL: http://lworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0