Allt från himlen och tillbaka till jorden.

Helgen har varit fantastiskt bra. Började med en mysig lugn dag med R. Vi gick på travet, åkte och köpte mat åkte hem och la oss under täcket för att se på film. Mys. Sen fick jag ett ryck sms:ade Andre. Vi körde på utgång, hur bra som hellst. Träffade på hur mycket folk som hellst. Men det bästa var att R var där och de är så skönt att bara gå på krogen för att ha kul och inte för att ragga. Så less på sånt. Tryggheten att veta att jag och han alltid kommer att ha varandra, alltid älska varandra räcker för mig. I söndags flyttade vi de sista av möblerna hem till oss och sen hade vi middagsbjuding för min bästa kompis från Umeå och bror och hans tjej. Sen körde vi massa Wii och TP. Så mycket skratt och gott sällskap. Sen somnade vi ganska så tidigt.

Idag har jag bara tränat och kikat på nätet. Så trist väder ute så man somnar. Imorgon ska jag jobba = lätt förtjänta pengar. Inte många som har det så just nu, men kan inte klaga. Visst det är tråkigt många gånger och man suckar över vissa saker som görs och sägs. Men det är pengarna jag gör det för. Och tiden går så fort nu - snart är vi i London och sen slutar jag. Sen blir jag hemma fru ett tag. Min underbara sambo skämmer bort mig med presenter, kärlek och lycka varje dag. I lördags när vi skulle hyra film så gick jag och kikade i en Barn-affär, letar efter en speciell barnvagn. Lugn inga barn men kul och kika när man vet precis vilken vi ska ha när den dagen kommer. Just nu är jag inne i en fas i mitt liv där jag vill ha allt som man ska ha; ring, barn, villa, hund, hus. Hm?.. Lite för tidig kanske. Men vi börjar lite smått med något av dessa. Vi får se vilket de blir.

Träffade en av R´s barndomsvänner i lördags och han bekräftade redan det jag visste - finare kille får du leta efter. Han kommer aldrig vara otrogen mot dig, det är ganska ovanligt att en killkompis säger så. Killar är ju inte känd för att bry sig så närmvärt över polarnas tjejer, hur de funkar i en relation. Utan mer hur han själv ska få sig ett ligg. Jag är så glad att jag äntligen har träffat någon som jag kan känna mig 100% trygg med. Jag har mått så dåligt, vara så destruktiv mot mig själv många gånger. Jag lägger oftast ner hela min själ i mina relationer och oftast har det gått som de har gått. Jag har gråttit floder, tappat all min självinsikt och gjortdåliga saker bara för att få behålla kärleken. Bara att få behålla personen som fick mig att känna mig trygg. Men nu är jag trygg utan någon och då känns allt så mycket ättare - jag är trygg med eller utan min sambo. Men våran trygghet tillsammans betyder så mycket. För nu har jag någon som älskar mig för den jag är.

Sen har jag fått finaste vännerna - Lilly: Ledstjärnan i mitt iv. Tess, Nadja, Nina: Alltid upptåg. Andreá: Tonvis med tjejgrejer . Daniel: Finaste vännen.  Jönsson: I snart 24 år har vi känt varandra. Sen alla andra finingar såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0