Turkost

Dagen blev helt fantastiskt bra, jobbet flöt på med max 20 kunder. Massa pengar för att sitta ute i solen. Sedan kom R förbi med vovven. Mys. Sedan åkte vi hem, samlade ihop alla djur och åkte och lämnade dom. Sen åt vi silltårta, glass och kaffe med R´s familj och syster och man och barn. Som tack för att vi hade passat djuren fick vi jätte fina saker till köket, allt i turkost som köket går i. En fin marimeko skål, ljus lykta, samt turkosa köksredskap i silicon. Har velat haft en sådan skål hur länge som hellst. Super snällt. Efter vi hade varit där åkte vi häm och tog på oss träningskläder och sen gick vi ner på stan för att hämta upp cykeln, sen cyklade vi hem i den fina sommar kvällen.

Idag har jag varit duktig och gjort 2,2 mil. Promenerat till stan 2 gånger, samt cyklat hem. Även hunnit med mag och ben övningar. Skall hinna med mer nu innan vi ska sova Imorgon jobbar jag igen och sedan fixade jag så att jag kan vara ledig på tisdag - gött. Skall bli regn då vilket passar mig utmärkt för då kan jag fixa här hemma och göra ordning köket med alla nya grejer som kommit från min lägenhet. Sen ska vi flytta lite saker och sen ska jag hänga med Nina och Erik en stund.

Sen är det bara ons-tors kvar innan jag går på min efter längtade semester. Det känns så skönt att ha semester och inte bara vara ledig och gå och slappa. Då har jag jobbat ihop min ledighet med lön. Riktigt skönt. I helgen kör vi tjejer på utgång, vin, mys och skratt. Veckan efter blir det Ikea med mamma och mys med R efter han har kommit hem från Polen. MIddagar på Marite, Teaterträdgårn, mys helt enkelt. Sen ska vi kika på tapeter och hund. Efter den helgen blir det London. Hur bra som hellst helt enkelt. Nu är det dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0