Tokigt

Underligt. Frånvarande, Konstigt. Fascinerande. Kallt. Ensamt. Skrattretande. Underbart. Varmt. Fint. Ljuvt. Fantastiskt. Hej då.
Jag funderar ofta väldigt mycket och högt. Ibland funderar jag på strunt saker, ibland på livsviktiga problem. Ibland blir jag frustrerad, fundersam och alldeles trött. Ibland skrattar jag bort allt och försvinner någon annan stans. Mina tankar är som ett hemligt rum som ändå har en stor glipa som alla kan smyga sig fram till och får reda på det mesta. Jag är ganska öppen. Öppen med hur jag känner inför saker, personer och ting. Det vet alla som känner mig. Jag skäms inte över att jag kan tänka på ett av mina ex bara sådär. Det handlar om personer som har gjort mig till den jag är. Det handlar om människor som har älskat mig, fått mig skratta. Så varför anses detta så konstigt? Ni vet, i alla fall från exets sida. Känns helt banalt för mig att inte kunna skriva ett hej på ett mail men att skriva strunt med någon man känt i en kvart. Vad är en kvart i gemförelse med ett antal år? Jag vet inte. Men jag har väl inset att alla inte kan acceptera sig själv och sina val. För så dålig är jag inte, jag är bra. Jag är bättre än bra och det vet jag. Jag är en människa som tycker om mina vänner, mina fiender, mina ex. Alla har vi ju en gång känt varandra, skratta, gråtit kramats - eller har jag drömt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du skriver förtrollat. Det är underbart. Kärlek. Din LillyB

2009-06-02 @ 14:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0