Svårt

Kan inte somna. R är på bio och jag och hunden ligger och slöar på sängen. Är så trött i bena för jag har förvridit foten så jag kan knappt gå. Sen så gör det ju inte bättre att jag gick 1 mil i går och massa på jobbet varje dag. Tur att jag kan cykla utan att de gör ont. Cykla är underbart skönt i sommare värmen speciellt där vid 19 tiden när man ska hem från jobbet. Så befriande på något vis. Är ju en bit också vilket alltid är trevligt. 1,5 mil är det fram och tillbaka. Så träning får man ju på köpet. Imorgon ska jag sola. Dricka massvis med vatten och somna tidigt. R är i Åre med jobbet över helgen. Han får lön för att bo på hotell och dricka öl och umgås. Där har vi killen som vet hur man väljer rätt yrke, bra fömåner, hög lön, god fackförening med låga avgifter. Det är bra grejer det där. men smart ska man vara, som tusan. Nä, nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0