Sommaren; Trägårdsvägen.

Helgen vart otroligt härlig. Med mycket skratt, vänner och helt okej väder. På fredagen åkte vi ut till pappa för att äta en midsommar middag efter den åkte vi ut på Frösön och på Trädgårdsvägen för att träffa upp de andra som hade slagit upp ett stort tält. Vi var runt 20 personer som var där. Blev sång, skratt och lite dyck av det starkare slaget. Jag och R åkte hem vid halv tolv, så skönt att få komma hem i bra tid.

Lördagen bestod av sova länge, fika hos R familj samt hämta upp hunden och katterna som vi ska ha ett tag medans R´s syster och familj är på semester. Sedan gick vi ut på promenad med Wille. Senare åkte vi och mötte upp Nadja och Guge för lite Pizza samt kubb och rabarber paj. Efter det åkte vi vidare till Bror och var där på fest. Hemma dock i god tid.

Söndagen blev lugn, med lång promenader med Wille, kalas hos bror med tårta. Stor-handling på Willys. Samt grillkväll på trädgårdsvägen med gänget. Sen gick vi på en 1,5h promenad med Wille i de fina vädret på kvällen. Hur mysigt som hellst.

Idag och resterande dagar i veckan jobbar jag, men ledig på onsdag samt söndag. Vilket känns helt okej eftersom jag ändå börjar vid 11 och jobbar fram till max 19.30 - man hinner som njuta av solen med långa morgon promenader, samt när jag cyklar till jobbet. Så jag är nöjd. Efter idag har jag bara 8 arbetsdagar kvar till semester. Sen åker jag till Sundsvall, Härnösand, Gävle, Stockholm, London. Längtar. Och sen när man kommer hem jobbar jag 4 dagar sen är jag ledig fre-sön - då blir det stråket med gänget. Så härligt schema i Juli. Sen har jag bara Augusti och September kvar.

Nu ska jag skynda mig på jobbet, börjar tidigare idag så idag kör jag minst ett 10h pass. Good Luck till mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som hen hel mysig helg, själv har man haft en sisådär helg från mysikg till kaos ibland och dock ingen BEBIS ännu =( men hoppas till veckan!



Hoppas du/ni komma förbi när ni åker ner till Sthlm det e faktiskt inte så extra långt som alla tror verkar tro att det är. Puss puss

2009-06-22 @ 09:41:22
URL: http://mammacarroline.blogspot.com/
Postat av: Anonym

(skrattar) kan inte göra annat än att skratta! Älskar dig fifi... Call me. Love

2009-06-22 @ 12:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0