Nattligt

Vaken. Drack en kaffe vid 23.30. Inte bra. Hunnit med att rensa bort en del sakert i gamla lägenheten, plus fixat med massa pappers göra. Även hunnit handla lite. Ibland blir de så tyvärr. Nu fundrar jag på att försöka somna innan klockan blir allt för mycket. Börjar dock 11.00. Så ingen panik direkt. R har i alla fall somnat här brevid mig. Stackarn jobbar bara en massa. Men snart semester för båda. Nu är det bara 7 dagar kvar innan jag stämplar ut. Helgen kommer nog gå riktigt fort. Sen är det måndag igen och då är det bara 3 dagar kvar. Då ska jag kurera mina fötter, jag har 4 blåser och de är sådär kul.

Något helt annat; Såg nyss kort på lilla Casper. Mys helt enkelt. Hoppas på att hinna träffa han och hans mamma när vi åker hem från London. Bebisar är för fina. Vi satt och snackade om dessa små idag när vi tog en glass i solen. Mycket tankar, fundeingar och allmänt förvirrad var vi tre. Men det löser sig på den fronten med någon gång. Men vi var nog alla överens att än var det inge bebisar på G.

En av katterna har somnat vid fotändan av sängen - hon var så social och sällskapsjuk ikväll så det var bara till att öppna dörren. Hunden ligger under sängen och tuggar sönder en av mina strumpor. Jätte trevligt säg. Bara 6 timmar kvar tills vi ska ut på en lång morgon promenix, sen blir det frulle och sen cyklar jag ner på jobbet. Sen kommer jag nog falla i sovkoma i soffan medans R lagar middag till oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0