Morgon

Tankarna flödar genom sinnet, tankarna får mig i balans. Jag tänker på honom, han som blev lämnad. Han har det bättre nu, han vet det nog bara inte. Men inom sinnom tid. Jag tänker på hon där i sängen. Som har sovit 12 timmar på 4 dygn. För känslorna har hållit henne vaken. Lyckan i känslan. Tänker på hon som väntar på sitt barn, ett barn som kommer förändra hennes liv. Med kärlek. Jag tänker på han där borta, han som vill - men som inte kan. Ibland tar det stopp. Jag tänker på dig, dig, du som vill bort. Bort från det mesta. Jag förstår dig. Följ ditt hjärta så kommer det bli rätt. Jag tänker på dig som älskar mig, du älskar mig som ingen annan kan. Du älskar mig för den jag är, för mina brister, för min fel. Du älskar mig. Tankar gör mig varm, tankar gör mig hel. Tankar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0