Ledig stund

Helt slut är vad jag är. Gått och gått hela dagen, gått 1,5 mil och det känns. Speciellt i detta väder. Min lediga dag blev helt perfekt, lite mys på stan med Nadja och Helen. Sen en god lunch med Roger samt tittande på en viss sak till oss. Sen åkte jag med mamma ut på Exponorr en sväng. Sen hem. Väl där gick jag ut med hunden och sen så gjorde jag en svamp omelett till middagen - mums. Sen somnade jag.


Nu väntar jag på min sambo, det är inte alltid roligt att ha en sambo med ett bra jobb. Just nu och hela denna vecka så har jag varit själv varje kväll. Saknar honom i massor. Han kommer nog hem vid 00.00 idag igen. Så vi ses inte så mycket just nu och inte kommer de bli bättre innan jag går på semester. Sånt är livet ibland. Kom på en bra sak att jag jobbar hela helgen - hela gänget är bort. Tess är i skogen, Nadja hemma i Bräcke. Nina och Helena hemma i Valsjöbyn. Så det enda som är lite trist att jag jobbar är att jag ska hinna att fixa i lägenheten samtidigt. Men har man världens snällaste mamma - så är de ganska lätt. Hon har redan fixat massor - fin rä vad hon är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0