Kallt

Om ni ser mig idag säljandes jordgubbar och huttrar utanför jobbet. Tänk då - att jag får fin fin lön för slitet. Dock så ser jag för det inte fram emot de. Jag kommer frysa ihjäl. När börjar ungj*vlarna sälja??? Om 1 Vecka. Snark. Ja, ja ... vad gör man inte för lönen i dessa tider? Nu är jag mörkhårg igen. Choklad tror jag det kallas. Nöjd är jag, men mörkare kanske de nog  blir till hösten. Men tillsvidare. Jag har gått från blond till mörk på nån månad. Jag kör lite tvärtemot. Går mörkt på sommarn. Härligt. Annars så är man ledig i helgen. Fin fint. Så jag ska slappa och mysa och ha kul. Det får bli mitt helg nöje. Men har ju som sagt jordgubbsförsäjlningen kvar. Tur att man är innen ibland. Dagen kommer gå extremt sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0