Jag väntar ...

Lyssnar på B. Letat fram brevet till facket. Ätit Thai med R. Han åkte dock tillbaka till jobbet. Så nu sitter jag här hemma själv. Hade ju velat gått en lång prommis med honom ikväll. Får bli till veckan. Vaknade imorse pigg som en lärka. Sprang 20 min på maskinen. Så nu ska jag snart köra minst 20 min till. Sen ska jaga bara mysa ner mig i sängen och invänta R. Hm.. Bara 1 månad kvar tll London nu. Ska bli så skönt med 2 veckors semester. På lördag blir det häng med gänget. Ska bli så kul att träffa alla - har tofflat för mycket. Annar så var Lilly hemma i helgen så vi körde en nykter spontan utgång på Plaza - underbart.

Love that girl - en sann vän i vått och torrt. Vi finns där för varandra trotts allt som vi har gått igenom. Det är egentligen ett under på något vis att det är vi som står kvar - starkare än någonsin. Visst gumman. Men vi är inte som andra. Det är bara förlorare som ger upp om hoppet, vänskapen och kärleken. Förlorare finns de gått om i Östersund, så även i övriga landet. Men alla är vi olika, alla är vi skapt och formade vårat eget vis. Vissa orkar helt enkelt inte kämpa. Eller ens säga hej. Så är livet. Jag känner bara en stark lycka över allt som är omkring mig, R, vännerna, familjen. Vårt hem, framtid och kärlek. Allt känns så fantastikt bra nu. Jag har längtat efter den här tryggheten i så många år nu. Jag har helt enkelt längtat efter att bli en vuxen, ansvarstagande individ med bra värderingar. Ett verandaliv. Citerar LIlly:

Jag längtar efter ett tryggt verandaliv. Någonting som är viktigare än allt annat är vänlighet, godhet och kärlek. Svenssons perfektion även kallat!

Du satte orden i min mun. Så känns det hos mig. Det känns tryggt. Stabilt. Vuxet. Hos oss finns vänlighet, godhet och kärlek. Jag vet dock att alla inte vill leva efter Svensson mallen. Men den är fin om den känns rätt för just dig. För trygghet skapar bra individer, bra tankar och mycket kärlek.




Kommentarer
Postat av: Lilly : )

Älskade Fifi! Du är en del av mitt liv. Därför är jag lyckligt lottad. Glöm aldrig det. Du är en del av mig. Älskar dig underbara. Puss Puss & Kram Kram. Ps: Jag önskar oss allt gott. Och jag har också precis börjat leva.

2009-06-01 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0