Dagen

Idag står det arbete på schemat åter igen. Jobbar hela veckan och även lördag. Sen är jag förmodligen ledig till på Onsdag. Sen jobbar jag ons-tor. Sen är det ju Midsommar. Då är jag ledig fre-sön. Sen jobbar jag i 1,5 vecka till sen har jag semester i 18 dagar. Ser fram emot den semestern.

Idag jobbar vi nog fram till 18.30 max. Det är ju lite sol ute så folk vill väl njuta av den lilla sol vi verkas få denna sommar?. Sen ska jag hem och äta middag med sambon och sen ska jag nog ta en promenad och senare på kvällen ska vi kika på film. Hinner ju inte med så mycket när man jobbar fram till 18.30. Kvällen kommer ju ganska så fort. I helgen funderar jag på o jag ska ut eller inte. Vi ska fira Tess rejällt med party - men får se som sagt. Partaj är kul, men att vara hemma med den man älskar är något ännu bättre. Sen vill jag vara pigg för tänkte att vi skulle fixa klädkammaren/förrådet på söndag, så jag kan hämta hem resterande av mina kläder. Jag får se vad som händer helt enkelt. Måste ta tag i lite saker kom jag på nu, som att städa ur gamla lägenheten och boka besiktning. Hm.. får inte glömma detta plus säga upp elen. Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0