4 Juni

Dagen kommer att/ha beståt av följande:

1. Kikat klart på Twilight.
2. Träna, Fixa mig, Åka ner på stan

3. Lunch med R
4. Gravsättning Farfar +
5. Sola sen Arbetet 15-18 (Stägning)
6. Springa 40 min
7. Middag
8. Hem till gamla lgh

9. Mys


Mycket att göra men de är då de är skönt att vara. Imorgon ska jag rösta och sedan jobb fram till 18.30 sen är de helg till på tisdag för min del. Vilket är super för då kan jag ägna mig åt R, träning och mina vänner. Tess fyller 23 på sönadg så vi ska ha heldag med henne på lördag. Sen firar jag och R också 1 år. Så vi får se helt enkelt. Söndag får jag/vi se vad som händer. Fixar lite i gamla lgh kanske och lunkar på. Längtar till semester och Lilly och London. Vill ha de nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra





Ja visst är dem, älskar färgen =) ja absolut. När har du tid ? haha =D jag vill ju se lägenheten! har ju inte sett den gamla heller. Jag kikar gärna på dina kläder också! =)

2009-06-04 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0