18 Juni

Nu är jag snart på väg ner på jobbet. Innan ska jag hinna handla present till bror. Blir nog en relativt lugn dag då det är dagen innan midsommar samt att det är halvkasst väder. Hoppas på att sluta vi 18.00. Ska ta en fika med Tess efter jobbet och sedan ska jag försöka hinna med en solning. Sen ska vi till lägenheten och hämta prylar. Sen spela lite tvspel och somna - imorgon kommer vi att få hem 4 persier katter samt en liten shetlandsheap dog som heter Wille som vi ska passa i lite mer en 1 vecka. Kommer bli super mysigt plus jätte bra med långa morgon och kvälls promenader varje kväll. Passar bra då jag inte hinner träna så mycket nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0