10 Juni

Igår fick man ju sin skatteåterbäring och efersom jag har världens bästa och intelligentaste sambo så fixade han mig 5000kr mer i återbäring - vilket gillas mycket. Så imorse shoppade jag lite på Gina Trico sen åkte jag ner på stan för att möta upp Nadja för en lunch som sedan blev en fullspäckade shopping dag. Jag bör egentligen inte shoppa eftersom jag ska åka till London om 3 veckor. Men köpte lite saker ändå både till mig och R. Så nu har jag lagt in alla mina pengar på sparkontot så inget mer shoppande tills London. Här är lite saker som jag inhandlade.

Plus lite mer.. Så om någon behöver kläder kom förbi mig - jag behöver avlastning. Nu ska jag kika på tv och njuta av lite ensamtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0