Hösten börjar snart och jag gillar de.

Nadja min vän flyttar till sthlm i höst för att studera - så jag kommer ha min andra adress på östermalm, vid humlegården för att vara exakt. Där kommer jag bo minst 1 gång i månaden fram till jul. Hur bra är inte den adressen? Mitt i smeten - bara att krypa hem från Stureplan. Dock, kommer jag sakna våra kvällar på Gardenway, men vi gör kör ju trippar till sthlm istället. Kommer bli en fantastisk höst.

Stråket veckan, Yran kommer bli riktigt trevliga på Gardenway - ett litet farväl. Kommer kännas lite vemodigt. Vi har ju haft så bra där på GW, fester, bakismys, fika kvällar, mys, middagar, midsommar, spelkvällar. Ja, massor. Men allt roligt tar slut.

Inte långt kvar nu tills sommaren är över - jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0