Sista

Sista dagen innan semestern, då kör jag ett 14h pass. Som Nadja säger: - Ska det va, så ska det va. Ska bli så härligt med semester och behövligt då jag måste besöka läkaren för foten - kanske blir så att jag får hoppa på kryckor ett tag. Men först ska jag få en ortoped tid. Så vi får se.

Imorgon på min första semester dag ska jag äta lunch med kärleken, samt tittat på ringarna igen och beställa dom. Sedan ska jag bara ligga ut och sola och ta de lugnt. Sen får jag se om det blir något med tjejerna på kvällen. Nadja ska förmodligen arbeta. Men på lördag ska vi ha partaj. Sen så har jag ju numera vip-kort på Marité och Plaza så det är ju ganska skönt. Tjejerna hänger ju självklart med på kortet. Ingen kö, inget inträde. Tur att pappa är så snäll.

Annars får jag se vart helgen leder mig. Mamma o jag ska på ikea någon dag, sen ska jag fixa i köket, fixa våran walk in closet - så vi kan börja hänga in våra kläder samt ställa upp våra skor. Till veckan blir de till att kika på tapeter till kök och hall. Helgen ska vi bara mysa och äta på Marite och Teaterträgårn. Sen ska jag packa till London. Hm.. undra om det verkligen blir någon semester? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0