Onsdag

Igår efter jobbet så hann jag in på Åhlens en sväng shoppade lite på rean, blev en kort ljus kornblå kjol, en fin topp, två linnen samt ett par örhängen. Efter de kom sambon och hämtade mig, väl hämma hade han lagat min favorit mat samt en liten efterätt. Värdens finaste. Sen somnade jag. Jag tror att jag har gått och blivit sjuk - för jag är trött konstant och fryser hela tiden. I natt har jag sovit i 12h. Bara 2 dagar kvar innan ledighet. Ska försöka lägga upp korten ikväll. Om jag inte somnar igen. Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, sen cykla/gå på jobbet. Sen hoppas jag på att Lilly kommer förbi och säger hej. Imorgon ska vi köra tjejkväll efter jobbet. Mys. Nä, nu måste jag röra på mig, pronto.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, uppdatera! Bums! (K) Din L

2009-07-30 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0