Lite

Händer inte så mycket. Umgås med min underbara sambo, myser, skrattar och är lycklig. Sen håller vi på med att fixa den stora garderoben, det tar lite tid. Ikväll ska vi kanske på bio med några vänner. Imorgon blir det tapet tittning, mys och sedan ska vi vara "barnvakt" på kvällen. Söndag blir nog jätte lugn, packning och lägga sig tidigt. London på måndag - jag längtar så. Sen börjar jag jobba på måndag, bara 4 dagar. Sen helg igen. Super nöjd med de schemat. Veckan efter ska jag till doktorn, känns så där - hoppa på krykor? hm.. jag avstår gärna. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att allt kommer gå bra hos farbror doktor... Gumman min. Jag är så glad för dig ohch Roger. Det känns så rätt! Underbart är det. Tänk... Fifi ska förlova sig. så underbart. Och tänk när ert första knytte kommer, åh... Hihi! Dååå mååste jag flytta hem... Kan inte bo här då. Då ska vi glassa med barnvagn och jag ska göra allt för er. (L) All kärlek din vän. Lilly.

2009-07-10 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0