En ängel

Finaste vän, du berikar mitt liv dagligen. Du berikar det med kärlek, värme och tanke. Din magi i ord får mig att bli lugn, sansad och rörd. Du är så speciell för mig. När alla andra försvinner, du står du kvar. Som den starkaste ek, som har stått där i 100 år och kommer stå minst lika länge. Jag kommer aldrig glömma allt du gjort, gör och kommer göra för mig. Du berikar varje del av mig. Tack, tack för att jag får ha dig i mitt liv och får dela din tid, värme och kärlek. Tack Lilly, min egna lilla ängel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tårkar tårar du är så fantastisk min fina. Vilka starka ord. Tack, dessa behövde jag. Tack! All kärlek och omtanke, din vän (föralltis) Lilly!

2009-07-11 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0