21 Juli

Hemma från London. Semestern är slut. Fått bort lägenheten 1 månad tidigare - så nu är jag 4000kr rikare. Lönen kommer bli fin fin på Fredag. Lång ledig fre-sön. Härligt. 2 månader kvar av arbetet innan jag tackar för mig och är ledig ett långt tag framåt. Börjat planer resor, Sthlm så klart, Härnösand så klart och sen även en Thailands resa i vinter. Känns så bra att jag har sparat så otroligt mycket pengar, en riktg liteten ekonom har jag varit, inom en snar framtid får jag även ett arv av min fina farfar som gick bort i våras. Så eknomin känns så bra och trygg. Även fast jag har världesn finaste sambo som tar hand om allt om det så skulle behövas så klarar jag mig själv och kan betala för mig. Det känns riktigt bra. Sen har jag ju jobbet i tv-studion i höst samt lite pass på folkan när jag känner för de. Bättre än bra!

Ska lägga upp bilder samt skriva om London ikväll. Åter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oxelösund?? =)

2009-07-21 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0