Vanlig

Nyss avslutat lite förändring i badrummet samt satt upp en lack-hylla i vardagsrummet. Imorgon kommer finaste vännen hem till stan - äntligen. Så imorgon behöver (måste) jag hinna med städning, mat inköp samt massa annat kraffs. Lika med att jag måste somna i god tid i natt och inte som vanligt vid 3. Känns smått hopplöst, men förhoppningsvis.
Kikar på lite tv förtillfället - top model, helt okej underhållning. Jag har aldrig något tålamod att vänta på vem som vinner sånt där så jag har redan kollat upp de hela. Så där är lite så där, men zappar mellan ANTM och The Simpsons.
Annars så flyter dagarna på - bara 6 dagar kvar av min betalda ledighet. Ser framemot att börja jobba igen - ny tag. Skall även kolla upp en massa annat som studier, skola m.m. Nu när man inte har något som tar upp ens tid.
Lägger in ett kort på en av deltagarna från ANTM - funderar lite på en tat. Men nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0