Nu, är nu.

Sitter här och har precis cycklat, fixat och trixar, ätit hallon o blåbärsmoothie och leverpastejs macka, Mums. Så nu ska jag bara klä på mig lite extra mycket och sen gå ner på stan. Idag är de 11 minus så jag ska klä på mig extra, tar ju nog iaf 1h att gå till jobbet i detta väder och vill inte förfrysa.
Annars så sover jag otroligt dåligt, vaknar om vartannat. Suck. Men nu kan de nog bli bättre när rutinen kommer tillbaka, så skönt att äntligen få börja jobba. Ikväll ska jag hem till en vän efter jobbet - har lovat att ses ni i 3 dagar men de har aldrig blivit av (mitt fel) - så nu är det dax. I morgon blir de Te med tjejerna efter jobbet, säkerligen mycket prat om inflyttningsfesten på lördag - längtar verkligen. Kommer bli så kul. De är vad som händer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0