Fridfullt.

Morgon, ledighet. Vaknad.
Just nu sitter jag med min mango, hallon, blåbär, vindruve, ananas och björnbärs smoothie. Mums. Sedan blir det massa fix, städning och annat hemligt. I kväll blir de bio, kina och tv-kik. Härligt. Annars så ser jag fram emot den 23 - då min fina vän kommer hem från kusten. Ska bli underbart. Hoppas på att hon vill sova här någon natt även att hon tar de där körkortet nu. 2 veckor och 3 dagar kvar av min ledighet. De går fort, för fort. Prognos för helgen = good. Blir hej då kalas för Madde som sticker till Asien i 6 veckor. Förra gången vi var ute - var det totalt partaj. Mer sådant i vår. Dock varannan nykter. Sympati för alla som kan. Over - and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0